1. Dezvoltare conceptului
2. Zonarea Plane cu amplasarea mobilei
3. Vizualizare 3D
PRETUI NU INCLUDE:
Monitorizarea implementării
Alegerea materialelor
Bugetarea proiectului
1. Dezvoltare conceptului
2. Zonarea
3.Planuri tehniceProiectul tehnic de execuție
4. Vizualizare 3D
PRETUI NU INCLUDE:
Monitorizarea implementării
Alegerea materialelor
Bugetarea proiectului
1. Dezvoltare conceptului
2. Zonarea
3.Planuri tehniceProiectul tehnic de execuție
4. Vizualizare 3D
5. Coordonarea realizării proiectului
6.Alegerea materialelor
7. Bugetarea proiectului
Beneficiază acum de o consultație gratuită la obiect. Arhitectorul sau designerul se va apropia la față locului după care te va ajută să înțelegi de ce ai nevoie, posibile greutăți și probleme care pot apărea pe parcursul proiectării
ETAPELE DE LUCRU
Pentru a vă oferi o înțelegere clară a modului în care este dezvoltat și implementat un proiect de design în studioul nostru, să ne uităm la etapele principale:
1. Pregătirea termenilor de referință
Când comunicăm cu dumneavoastră, colectăm toate informațiile necesare:
viziunea ta personală
preferinţă,
gusturile și stilul de viață
condiţiile tehnice ale obiectului şi caracteristicile acestuia.
O specificație detaliată vă permite să faceți proiectul mai rapid fără reluări inutile și vă economisește timp în faza de proiectare.
Dar pentru a află mai multe despre tine te rugăm să răspunzi la întrebări că să cunoaștem mai bine preferințele tale
2. Dezvoltarea unei soluții de planificare
Împărțim spațiile unei unități rezidențiale în zone funcționale, pe baza dimensiunilor sale, a standardelor și a preferințelor individuale ale clientului.
În această etapă, are loc o dezvoltare detaliată a unui aspect confortabil pentru dvs., care poate fi convenit și implementat în etapele următoare
3. Concept – schiță
Vom dezvolta conceptul de interior, vă oferim o soluție de culoare, soluții volumetrice în interior. Pe baza conceptului, vom selecta mobilier si materiale, vom merge cu dumneavoastra la magazinele de materiale de finisare, mobilier si obiecte sanitare pentru a determina echipamentele de baza.
4. Vizualizarea proiectului viitorului apartament
În etapa de vizualizare 3D, ai ocazia să vezi pe imagini fotorealiste cum va arăta viitorul tău interior și, de asemenea, vei putea evalua stilul, schema de culori, combinația de materiale, mobilier și decor.
Vizualizarea este prezentată împreună cu un tabel pentru selecția mobilierului și materialelor. Astfel, veți vedea articolele selectate individual și în combinație între ele.
5. Întocmirea unui proiect de lucru.
În această etapă, elaborăm un proiect de lucru și pregătim proiectarea unui proiect complet de proiectare, întregul set de desene, conform căruia constructorii profesioniști îți vor aduce proiectul la viață.
Un proiect de lucru este o instrucțiune dimensională pentru interior atât pentru muncitori, cât și pentru alți antreprenori implicați în reparație. Desenele vă permit să pregătiți cu precizie o estimare a lucrărilor pentru constructori, să oferiți transparență în prețul lucrărilor de reparații și să minimizați lucrările suplimentare imprevizibile conform estimării.
6. Supravegherea autorului
Supravegherea autorului vă ajută să realizați proiectul așa cum a fost conceput. Proiectantul de proiect îi sfătuiește pe lucrători și pe toți ceilalți antreprenori, închidend astfel o mulțime de întrebări în timpul implementării și eliberându-vă timp.
Supravegherea autorului include consultări și recomandări cu privire la proiectul de proiectare:
De 4 ori pe lună venim la șantier și verificăm dacă lucrătorii și ceilalți participanți la proiect respectă în mod clar desenele. Oferim sfaturi și îndrumări după cum este necesar.
7. Complectatia obiectului
Setul complet vă va elibera timp și efort pentru a căuta furnizori, a organiza furnizarea de materiale de finisare, mobilier și obiecte sanitare către unitatea.
Ce este inclus:
Comunicarea cu furnizorii in timpul achizitionarii, intocmirii si verificarii comenzii.
Căutam un antreprenor sau furnizor pentru produsul selectat.
Coordonarea termenelor de livrare (pentru ca marfa să fie la timp la unitate).
Sfaturi privind acceptarea și inspecția mărfurilor la instalație.
Căutarea analogi în caz de scoatere neașteptată a mărfurilor din producție sau de așteptare lungă pentru a fi comandată.
8. Managementul construcțiilor
Noi organizăm procesul de construcție și vă eliberăm timp. Primești un proiect la cheie și toate problemele de reparații nu te privesc. Va trebui să vă prezentați pe obiect doar la recepția lucrărilor.
În cazul managementului, la unitate va exista un manager care va coordona și va organiza toți participanții la unitate. În loc de vizite regulate pe șantier, vei face lucrurile sau munca ta preferată - noi ne ocupăm de toată construcția
Câteva exemple din munca noastră:
Ce vei obține ca rezultat?
Vom defini sarcina, vom crea o viziune clară asupra proiectului;
Vom dezvolta o idee și un proiect de lucru complet pentru constructori;
Vă vom elibera de cumpărături și de comunicarea cu furnizorii;
Vom prelua implementarea proiectului și vă vom elibera timp.